maandag 24 februari 2014

nog een cadeauenveloppe

Afgelopen weekend hielden mijn zwager en schoonzus een feestje. Een winterfeest...Erg leuke en originele manier om hun verjaardagen te vieren. Ze hadden een boerderijtje afgehuurd met buiten een grote speeltuin. Ideaal voor alle kids, want daar zijn er veel van in familie ;-) verder was het de bedoeling dat iedereen iets te eten mee zou nemen. Iedereen had er werk van gemaakt. Lekkere hartige taarten, empanadas, soep, lekkere soorten brood. Het was heerlijk.
Mijn schoonzus en zwager houden van lekker eten, dus gaven we ze een dinerbon. Kunnen ze samen nog eens genieten van lekker eten.Maar om dat nou in zo'n standaard enveloppe te doen...Dat pas me niet. Dus ben ik weer bezig geweest met het maken van een enveloppe. Hij was natuurlijk weer CAS (Clean and Simple!) Alleen ben ik helemaal vergeten om er een foto van te maken...Niet echt slim ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten