maandag 17 februari 2014

Eindelijk weer een berichtje!

Zoals ik in het vorige berichtje al schreef, is het een beetje druk in mijn leven. Ik heb helemaal geen tijd gehad om even een stukje te schrijven. Maar ik heb niet stilgezeten in de tussentijd. Kaartjes gemaakt, koekjes gebakken. Heerlijk!
Als eerste heb ik het onderstaande een kaartje gemaakt. Washi-tape is van de Hema (ligt bij de kaartjes) en de letters en stippen van de Zeeman. Ik hou echt van dit soort kaartjes, Clean and Simple!


Verder heb ik een poosje geleden 24 Kitchen ontdekt. Dat is leuk zeg! Heerlijk kijken hoe Rudulph de lekkerste dingen maakt! Echt leuk! Vooral de Makkelijke Maaltijd en Rudolph's Bakery vind ik echt heel leuk. Mijn man en ik houden erg van lekker eten, dus we proberen ook af  en toe iets uit. Het laatste wat ik gebakken heb ik Shortbread de Luxe. Je wordt er niet dunner van, maar het was wel heel erg lekker!http://www.24kitchen.nl/recepten/shortbread-de-luxe Ik zou zeggen...probeer het eens uit! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten